WIADOMOŚCI

Pogoda rekompensuje Red Bullowi decyzje FIA
Pogoda rekompensuje Red Bullowi decyzje FIA
Sesja kwalifikacyjna przed GP Wielkiej Brytanii, podobnie jak pierwszy dzień przygotowań do wyścigu, przebiegła pod dyktando pogody, a opady nawiedzały tor w Q1 oraz w Q3. Najszybsi w takich warunkach okazali się kierowcy Red Bulla- Mark Webber przed Sebastianem Vettelem.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Tuż za duetem Red Bulla czaówkę zakończyli kierowcy Ferrari- Fernando Alonso przed Felipe Massą.

Wygląda na to, że ograniczenia w nadmuchu dyfuzorów podczas GP Wielkiej Brytanii przyniosły widoczne zmiany w stawce. Na torze, który miał idealnie pasować bolidom Red Bulla, Vettel i Webber nie mieli aż takiej przewagi jak w poprzednich wyścigach, a tuż za nimi uplasowali się kierowcy Ferrari, dla których walka na Silverstone miała być ciężką próbą.

Należy jednak pamiętać, że zespoły korzystające z silników Mercedesa mogą po części dalej korzystać z nadmuchu, podczas gdy te korzystające z motorów Renault (m.in. Red Bull) w Silverstone są wyraźnie „poszkodowane” ze względu na zbyt późne złożenie wniosku o ustępstwo w kwestii ilości wydalanych gazów podczas jazdy z zamkniętą przepustnicą.

Sytuacja ta za pewne zmieni się podczas kolejnej rudny mistrzostw świata w Niemczech, gdzie wszystkie ekipy powinny mieć mniej więcej w podobnym stopniu ograniczony nadmuch dyfuzorów.

Zastanawiające w całym sporze jest relatywnie mało zabierające w tej sprawie głos Ferrari, które dzisiaj na szybkim torze Silverstone wypadło bardzo dobrze.

Za zawodnikami Scuderii czasówkę zakończył Jenson Button. Strategiczny błąd z kolei popełnił Lewis Hamilton, którego w Q3 zaskoczył deszcz. Mistrz świata z 2008 roku wystartuje do swojego domowego wyścigu dopiero z 10 pola.

Między kierowcami McLarena do jutrzejszego wyścigu ustawią się Paul di Resta, Pastor Maldonado, Kamui Kobayashi oraz Nico Rosberg.

Po deszczowym piątku, opady w Silverstone pokrzyżowały plany kierowcom także w pierwszej części czasówki, gdzie pod sam koniec krople deszczu zalały tor, uniemożliwiając poprawę czasów. Sytuację wykorzystał Heikki Kovalainen, który po raz kolejny awansował do Q2.

Kierowcy Renault, Witalij Pietrow i Nick Heidfeld swój udział w sesji kwalifikacyjnej zakończyli w drugiej części czasówki. Rosjanin był 14, a Niemiec 16. Na ile słaba forma Renault jest wynikiem zmian interpretacji przepisów, a na ile spadkiem ogólnej formy zespołu, będziemy mogli przekonać się dopiero po kilku wyścigach.

Wyniki

# Kierowca Czas Liczba okrążeń
1

Mark Webber

Red Bull

1:30.399
2

Sebastian Vettel

Red Bull

1:30.431
3

Fernando Alonso

Ferrari

1:30.516
4

Felipe Massa

Ferrari

1:31.124
5

Jenson Button

McLaren

1:31.898
6

Paul di Resta

Force India

1:31.929
7

Pastor Maldonado

Williams

1:31.933
8

Kamui Kobayashi

BMW Sauber

1:32.128
9

Nico Rosberg

Mercedes

1:32.209
10

Lewis Hamilton

McLaren

1:32.376
11

Adrian Sutil

Force India

1:32.617
12

Sergio Perez

BMW Sauber

1:32.624
13

Ralf Schumacher

Mercedes

1:32.656
14

Witalij Pietrow

Renault

1:32.734
15

Rubens Barrichello

Williams

1:33.119
16

Nick Heidfeld

Renault

1:33.805
17

Heikki Kovalainen

Team Lotus

1:34.821
18

Jaime Alguersuari

1:35.245
19

Sebastien Buemi

1:35.749
20

Timo Glock

Virgin Racing

1:36.203
21

Jarno Trulli

Team Lotus

1:36.456
22

Jerome D'Ambrosio

Virgin Racing

1:37.154
23

Vitantonio Liuzzi

HRT F1

1:37.484
24

Daniel Ricciardo

HRT F1

1:38.059

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

62 KOMENTARZY
avatar
matidj

09.07.2011 15:04

0

dobrze ze nie vetel


avatar
randalll

09.07.2011 15:05

0

Żeby tylko Webber jutro na wstecznym nie startował...


avatar
Darktom15

09.07.2011 15:06

0

@2 Hahahaha dobre . A co do kwalifikacyji to bardzo ciekawe przynajmniej strata do Byków już taka duża nie jest licze jutro na ALO


avatar
agnesia96

09.07.2011 15:07

0

Ciekawe jakie problemy miały McLareny.Button jechał,jechał i nagle stracił 5s. i zaczął zwalniać,Hamilton ostatni,nie dość,że za późno wyjechał,to nie było szans,żeby coś ugrać...Może to nowe skrzydło,może brak przyczepności.Mam nadzieję,że na jutro coś zrobią.


avatar
gpmr

09.07.2011 15:07

0

warto patrzeć na czasy a nie miejsca. różnica między Vettelem a Webberem to 0,042 sekundy, czyli kwestia centymetra, a było tylko jedno okrążenie. Widać, że zmiany "przysłużyły" się McLarenowi..


avatar
polert

09.07.2011 15:08

0

Lotusy spadły na psy. Za 2 wyścigi będziemy fasynować się pasjonującymi pojedynkami Nic(t)a Heidfelda z Vitantonio Liuzzim i tym nowym ... . Dopóki Robert pracował nad bolidem Petrov i Heidfeld zdobyli w pierwszych wyścigach podia. i to tyle co pokazali jest coraz gorzej, bo dwa głąby nie potrafią pokierować bolidem i usprawnić go tak aby pozwoliłby walczyć, chociaż o punkty ...


avatar
MaCieQ

09.07.2011 15:09

0

McLaren schodzi jak narazie na dalszy plan, teraz Ferrari może być jedynym rywalem RBR. No Mark, czas zdobyć pierwsze zwycięstwo w tym sezonie ;D


avatar
ris

09.07.2011 15:13

0

Gratulacje dla Marka Webbera. Po zmianach widać, że trochę przewaga RBR się zmniejszyła i będzie szansa dla SF na nawiązanie walki. Zmiany przepisów niestety pogrązyły Lotus Renault i utrzymanie miejsca w klasyfikacji konstruktorów będzie bardzo ciężkie. Widać też ,że MCLaren i iMercedes wiele stracili na tych zmianach. Uwidocznił się jeszcze bardziej geniusz Adriana Newey'a , który znaznie więcej wymyslił w swoim bolidzie niżkonkurencja. W kazdym razie może być wreszcie ciekawy wyścg bez Vettela na przodzie :-)


avatar
bodziek22

09.07.2011 15:14

0

ferrari mnie zaskoczylo,zla taktyka hamiltona


avatar
fanka1103

09.07.2011 15:14

0

MaCieQ - zgadzam się z tobą -jutro Mark będzie pierwszy trzymam mocno kciuki


avatar
konradosf1

09.07.2011 15:15

0

renówki rozczarowały, ale jest jeszcze Ferrari i Alonso. Jeżeli Hiszpan dobrze wystartuje to może ugrać wiele. Szkoda Mcl, ale jutro Hamilton poradzi sobie z kierowcami przed nim. I na koniec cytat dnia w wykonaniu Andrzeja Borowczyka: ''nie mówmy hop przed zachodem słońca''


avatar
jbj

09.07.2011 15:16

0

O ile McLareny mogą być ustawione na deszcz to Lotus Renault swoje bolidy chyba ustawił na śnieżycę z trzęsieniem ziemi włącznie. A tak na poważnie to jutro będzie ciekawy wyścig.


avatar
czajan101

09.07.2011 15:17

0

No to jak widać... renówki są zaraz przez "nowymi" ekipami i torro rosso. Sauber, williams, FI wszyscy przed nimi.... tak się stoczyć... kalectwa...


avatar
FAster92

09.07.2011 15:17

0

Mała strata Alonso do P1 ! Liczę na udany start Fernando i Felipe. Forma SF bardzo się poprawiła, świetne Q w ich wykonaniu. A zapomniałabym Gratulacje dla Webbera świetna robota !


avatar
Skoczek130

09.07.2011 15:21

0

Cieszy mnie fakt, iż RBR nadal jest szybki. Ferrari jest jednak bardzo blisko. McL nie prezentował dobrego tempa przez cały weekend, więc ich pozycje mnie nie dziwią. Może i są pośrednio ustawieni, ale prawda jest taka, że zakaz "dymanego dyfuzora" wpłynął na ich osiągi. W sumie to logiczne, gdyż podczas przedsezonowych testów, kiedy nie błyskali formą, nie posiadali tej nowinki. ;) To samo tyczy się LRGP. Nierniernie cieszy mnie postawa Pastora i Kamui'ego. Wenezuelczyk potwierdza, że zasłużył na angaż w F1. Jego wyniki w juniorce były na prawdę dobre, więc tym bardziej "wsadziłbym go do koszyka pozytywynych pay-driverów", u boku Alonso i Pereza. :)


avatar
xdomino996

09.07.2011 15:22

0

powtarza sie rok 2010 jak Ferrari dogania Red Bulla to McLaren staje sie coraz słabszy troche szkoda ale ok licze chociaż na podium w wykonaniu Buttona oj bedzie ciezko ale nadzieja umiera ostatnia


avatar
Marti

09.07.2011 15:23

0

Póki co na zmianach najbardziej skorzystało Ferrari. Przewaga RBR topnieje jak lody na słońcu. Di Resta i Maldonado b. wysoko. Niestety, źle rozplanowane kwalifikacje Schumiego. Oby jutrzejszy wyścig był dużo ciekawszy od poprzedniego :)


avatar
Skoczek130

09.07.2011 15:25

0

@agnesia96 - tak jak napisałem, na nich zakaz tej nowinki mógł mocno wpłynąc. Ostatnich okrążeń nie przejechali ze względu na słabe warunki. Pierwsze ich okrążenia były czyste, więc i tak nie mieliby szans awansowac do czołowej czwórki. Możliwe, że jeden z nich jest ustawiony pośrednio. Ustawienie na deszcz raczej nie wchodzi w grę, gdyż to zbyt duże ryzyko. Pozdrawiam! :))


avatar
owsu

09.07.2011 15:37

0

mclaren duzo stracil na zakazie sadze ze 4 buttona i 5 hamiltona jutro to bedzie max, wygra webber


avatar
owsu

09.07.2011 15:38

0

cytat "Przypomnijmy, że FIA przychyliła się do argumentów ekip korzystających z silników Renault, iż ograniczenie dmuchania gorących spalin z wydechu na dyfuzor do 10 procent podczas zamkniętej przepustnicy może spowodować problemy z niezawodnością agregatu"


avatar
owsu

09.07.2011 15:38

0

czyli teraz moga miec problemy z autem


avatar
jayjay

09.07.2011 15:42

0

Bardzo się cieszę z postawy di Resty. To jeden z moich ulubionych kierowców. Szkoda, że McLaren rozczarował. Liczę na ciekawy wyścig.


avatar
ArcyZ

09.07.2011 15:49

0

Gdzie są teraz te słowa Nicka jakoby mieli walczyć z Ferrari o 3 miejsce, a on z Alonso, nie ta liga już Merc jest szybszy. Na początku sezonu mieli taki sam bolid jeśli idzie o osiągi ,ale nie jest żadną tajemnicą że Ferrari i McLaren mają najlepsze tempo rozwoju z całej stawki, do tego 2 kierowców amatorów w porównaniu z tymi z lepszych zespołów.


avatar
fan redbull

09.07.2011 15:52

0

Szkoda że Vettel już nie mógł się poprawić ale ciesze się też że to Webbera wygrał a nie Alonso. Dla Marka wielkie gratulacje ! Zobaczymy czy przepowiednie Borowczyka się sprawdzą ???


avatar
riqoor

09.07.2011 15:54

0

Vettelowi się chyba bali powiedzieć, że przegrał, bo i tak łapą machał w bolidzie. Przynajmniej to Webber. Nie ma co narzekać.


avatar
Ferrante

09.07.2011 15:59

0

kempa007 cytuję: 13. Ferrante w internecie bylo tylko stare, z 1997 lub 1998 roku, Porozumienie Concorde, a i tak nie wierze ze je przeczytales... ja wkleiłem to: wersja aktualna http://pl.wikip edia.org /w/index.php?title=Con corde_Agreem ent&action=edit§ion=6 Teraz Ty (jeżeli już przeszliśmy do takiej konwencji) udowodnij mi, że prrzeczytałeś ten tekst i udowodnij mi napisanie nieprawdy.... jeżeli tego nie zrobisz uznam Cię za skończonego idiotę - jeżeli ten tekst przeczytałeś, sam uchylę kapelusza przed Tobą, jeżeli nie przeczytałeś... to jest to portal dla idiotów, by równym sobie idiotom prawili inwektywy bezkarnie....


avatar
kempa007

09.07.2011 16:00

0

26. Ferrante No comment...


avatar
Jahar

09.07.2011 16:16

0

Zna ktoś przewidywaną prognozę pogody na jutrzejszy wyścig? Będzie sucho?


avatar
Cypek2010

09.07.2011 16:21

0

23. ArcyZ mercedes już od dawna jest szybszy od renówki, ale wiele zdarzeń na niekorzyść mercedesa pozwalało renówce być w klasyfikacji przed nimi. Cieszę się bardzo z pierwszego miejsa Webbera i trzeciego Alonso, bardzo małe straty do RBR :). Patrząc na Webbera wydaje mi się, że w Red Bullu traci chęci do życia, nie jest już taki uśmiechnięty jak kiedyś, też zbytnio nie okazuje radości po zdobyciu pole position. Mam nadzieję, że powtórzy się sytuacja z zeszłego roku i wygra Webber albo Alonso.


avatar
Krzysztof-n

09.07.2011 16:27

0

@27 co No comment ? facet rzucił Ci wyzwanie jak go nie podejmiesz to wiesz na kogo wyjdziesz .... zresztą zawsze podobnie myślałem, a teraz rzucą się na mnie wyznawcy kempy007 bo chcą dostać plusa. A ja im powiem "spadać trole" Ferrante i kempa007 czekam na rozwój sytuacji.


avatar
Jaahquubel

09.07.2011 16:40

0

Różnica między Di Restą a Maldonado - bezcenna. Między Buttonem a Di Restą też niezła.


avatar
pjc

09.07.2011 16:55

0

Wielu skreślało Ferrari po kilku wyścigach, określając ich mianem powiedzmy: nieudaczników. A tym czasem zespół się poprawia. Co do kwalifikacji - to była loteria na której skorzystali Kovalainen a także di Resta, Maldonado i Kobayashi. Ich obecność (ostatniej trójki) w pierwszej dziesiątce to efekt właściwych decyzji zespołów. Również dzięki wspomnianym kierowcom może być jutro ciekawiej w wyścigu - no może wyłączając Fina bo jego bolid odstaje jeszcze od starych ekip. Będzie ciekawie. I nie myślcie,że MCL polegnie. Jutro będą odrabiać pozycje, aczkolwiek Ferrari pokonać im będzie niezmiernie ciężko.


avatar
pjc

09.07.2011 16:58

0

~tymczasem.


avatar
eltek

09.07.2011 17:09

0

po takim zamieszaniu jakie dzisiaj było widać dokładniej jaki w ostatecznym rozrachunku jest udział umiejętności kierowcy a jaki potencjał auta


avatar
lechu55

09.07.2011 17:10

0

Kwalifikacje w mojej opinii: Mc Laren slabo. Ale ich nie skreslam. Mysle, ze przy dobrej strategii i dyspozyji kierowców mogą namieszac. BUT i HAM nie będą chcieli zawiesc publicznosci. Renault slabo. Bardzo slabo RBR nadal w czołowce ale nie mają juz tak duzej przewagi. Mysle, ze jutro mogą polec. Przy slabo startującym Webberze moze byc ciekawie na starcie. Brawo Kovalainen. Troche fartem wszedl do Q2 ale tam tez pojechal calkiem przyzwoicie. Williams dobrze. Ale tez szczescie mial Maldonado ze tak wysoko jest, zresztą Di Resta tez. Ogólnie szykuje sie jutro ciekawy wyscig. Przydalby sie deszcz (moze nie taki jak w Kanadzie). Emocje i tak będą. Jesli RBR znow wygra to sie nie zalame ale licze, ze latwo im to zwyciestwo nie przyjdzie.


avatar
luka55

09.07.2011 17:18

0

pjc Ok zgadzam się Ferrari poprawia się ale nigdy nie uwierzę że bez pomocy i nie bójmy się tego tak nazywać FIA tak szybko by doszli RB . Bo przewaga jaką jeszcze mają byki to już niemal żadna przewaga. Prędzej stawiałem że to Mclareny uczciwie dojdą RB niż Ferrari a tu jakoś Maci nie mogą nawiązać walki z czerwonymi. Owszem za wcześnie na spekulacje trzeba to poobserwować przez parę GP ale jednego nie da się ukryć największym wygranym zmiany przepisów jest na pewno Ferrari . Wiadomo też się rozwijają ale w taki skok formy nie wierze po prostu.


avatar
eltek

09.07.2011 17:21

0

@11 jeszcze dodamy red. Ziętarskiego "cała Polska czeka na kwalifikacje" :):)


avatar
Skoczek130

09.07.2011 17:31

0

MAL, DIR i KOB wcale nie mieli szczęścia, tylko znakomicie pojechali! Ciekawe, kto niby miałby im dac radę. No jeżeli uważacie, że przegrane BAR, SUT, PER i LRGP o kilka dziesiątych sekundy, to szczęście, to nie mam nic do dodania. Byli od nich lepsi w równej walce. Wszyscy zawodnicy te czasy uzyskali w tych samych warunkach. ;]


avatar
Skoczek130

09.07.2011 17:31

0

Chodzi o wyniki Q2.


avatar
Skoczek130

09.07.2011 17:32

0

@pjc - gdyby nie FIA, Ferrari byłoby nawet za McL. ;]


avatar
Samurai_Hideto

09.07.2011 17:36

0

Ferrante puknij sie w srodek swojej pustej glowki i wyjdz troche na swieze powietrze, bo od komputera chyba czaszka cisnie Cie w strzepki mozgownicy


avatar
luka55

09.07.2011 17:36

0

Podsumowując kwalifikacje to odbywały w atmosferze wielkiego znaku zapytania jak zmiany wpłyną na poszczególne zespoły. Tak jak napisałem wyżej jeszcze trzeba to obserwować i następnie wysunąć ostateczne wnioski tym bardziej że w dzisiejsze kwalifikacje i tak zwariowane lekko wmieszała się pogoda. Jednak pewne sprawy są dosyć wyraźnie widoczne. Ferrari jest największym wygranym zmian przepisów CO MNIE WCALE NIE DZIWI. Od początku mówiłem kto będzie miał z tego największy profit zręsztą wielu też tak uważało . Jednak spore grono osób naiwnych lub celowo zamazujących prawdę nie wierzyło że to Ferrari dostanie prezent. Ludzie Hamilton o tym mówił już 2 tyg. temu po wyścigu w Valencii i się nie pomylił. Tym bardziej cieszy mnie dublet RB . Oczywiście wolałbym Sebe na P1 ale i tak jest dobrze , zresztą Markowi też życzę . Teraz ze zdwojoną siłą kibicuję RB . Zawiódł mnie Mercedes , chociaż mieli też sporo pecha . Rosberg mógł śmiało być 5 . Zle rozplanowali te kwalifikacje a wyjazd na przejściówkach q2 okazał się nie trafiony. Jakby Williams się poprawił co jest dobrą wiadomością no i względnie fajną formę prezentuje ostatnio Force India co też mnie cieszy. Maclaren słabo ciekawe czy aż tak im dowaliły te zmiany czy jeszcze coś . Renówka też sporo straciła co też było do przewidzenia chociaż u nich forma idzie w dół jakby z każdym wyścigiem . Zaczynają powoli marsz w kierunku drugiej połówki stawki.


avatar
Samurai_Hideto

09.07.2011 17:38

0

"zręsztą" i "nie trafiony" wymiatają...


avatar
seb_1746

09.07.2011 17:39

0

luka55- nie ciesz się tak z tego dubletu, przy sprzyjających wiatrach mam nadzieję że ferrari ich ogra


avatar
wiesiek30

09.07.2011 17:40

0

Vetel nie zdobył PP chyba sie rozpłaczę. On jest najlepszym kierowca,to wina tych z FIA, zakazali mu używać dopalacza


avatar
fanka1103

09.07.2011 17:41

0

28 Jahar- jutro na wyścigu ma padać takie są prognozy -może być ciekawie -stawiam na Marka nr 1


avatar
polert

09.07.2011 17:53

0

Nie rozumiem, dlaczego Eric Boulier nie da szansy np Bruno Sennie, albo francuzowi Grosjeanowi. Nick jeździ bardzo słabo, i napewno już wyżej nie będzie, jak on ledwo do Q2 wchodzi, to pokazuje potencjał bolidu jest co najwyżej na poziomie Toro Rosso i nic więcej. Niech wraca Robercik bo czarno widze następny sezon jakoby miał jeździć w LRGP ... co do Quali. RBR - wkoncu nie Vettel, aż mi ulżyło McL - słabo, ale napewno nie poddadzą się bez wali jutro. FERRARI - swietnie, jak tak dalej pojdzie to myśle ze Alonso powalczy z Vettelem o tytuł, licze na zwycięstwo Fernando jutro MERC - nie ciekawie, zobaczymy jak spiszą się w wyścigu WIL i FI - zaskoczenie maldonado i di resta, zobaczymy czy będą w stanie powalczyć z McLarenami Brawa dla Kovalainena już nie długo będzie notorycznie przed LRGP ....


avatar
luka55

09.07.2011 18:00

0

seb_1746 Nie rozśmieszaj mnie z tą odrobiną sprzyjających wiatrów . Jak narazie to FIA zapewniło im nie tylko sprzyjający wiatr ale cały sprzyjający huragan , więc twoje słowa brzmią niczym hipokryzja. I tak ciesze się że udały im się kwalifikacje i mam nadzieję że któryś z RB jutro wygra a najlepiej dublet . Zresztą kto mi zabroni się cieszyć . Gdy wygrają będzie to smakować jeszcze lepiej bo rzuca się im kłody pod nogi. Cieszyć to się nie powinni wielce w Ferrari , bo własnymi siłami powoli im szło to ktoś ( czyt. FIA ) musiało ich przyśpieszyć.


avatar
zenobi29

09.07.2011 18:14

0

26. Ferrante Pomyśl dwa razy - napisz raz. I nie mam tu na myśli Twojej wiedzy - bo zapewne ją masz.


avatar
Jahar

09.07.2011 18:39

0

40. Gdyby nie FIA to ferrari do tej pory byłoby na pierwszym miejscu:) 46. U konkurencji piszą o suchym wyścigu. Skąd masz info? W każdym razie dzięki i za nie:)


avatar
Ferrante

09.07.2011 19:26

0

49. zenobi29: chyba tutaj facet trafiłeś w sedno - nastepnym razem pomyślę trzy razy (sic!) i nie napiszę nic....


avatar
emi_lla

09.07.2011 20:06

0

kwalifikacje dzisiaj zaskakujące. Vettel bez PP ale startuje za Webberem więc to tak jakby był pierwszy;p jedyna nadzieja w Alonso, może namieszać:) i Hamilton staruje z 10 ale ma przed sobą 4 słabszych kierowców jeśli tylko rosberg popsuje start na starcie Lewis może bardzo dużo zyskać:) i jak tu typować?! chyba postawię McLareny na podium:) wierze w nich jutro będzie ciekawie, niech tylko popada:)


avatar
condor2010

09.07.2011 20:14

0

To mnie rozwaliło Eryk B pojechał swoim kierowcom :): – Witalij popełnił drobny błąd na ostatnim okrążeniu i to kosztowało go miejsce w pierwszej dziesiątce – powiedział dziennikarzom Boullier, a kilka minut później Pietrow powiedział, że żadnego błędu nie popełnił. – Nie popełniłem żadnego błędu – powiedział Rosjanin. – Było mokro i starałem się jechać ostrożnie. Duży problem sprawił mi Sebastian Vettel, który przeszkodził mi w zakrętach Becketts. Miał twarde opony i jechał dość powoli całe okrążenie przede mną, po czym zwolnił jeszcze bardziej i mi przeszkodził. Jeśli chodzi o Heidfelda, Boullier był jeszcze bardziej oszczędny w słowach. – Nie wiem, nie podobało mu się zachowanie samochodu – skwitował krótko szesnasty rezultat Niemca.


avatar
pjc

09.07.2011 20:21

0

@Skoczek130 generalka mówi o prawdziwym układzie sił. Zobaczymy jak będzie dalej. Ja pozostaję wierny pewnej utytułowanej brytyjskiej ekipie na "W"


avatar
pjc

09.07.2011 20:26

0

@luka55 byłem tej samej myśli. Również myślałem,że MCL zawalczy. Zobaczymy jutro w wyścigu jak się ułożą sprawy jak nie będzie loterii. Kibicuję jutro trójce : Maldonado,Kobayashi,Di Resta. Byłaby miła niespodzianka gdyby udało im się coś ugrać. Pozdr. Aha.@Ferrante rozumiem problem ale po co wyjeżdżasz z idiotami? Pozdr.również.


avatar
Locker

09.07.2011 21:10

0

Nie wiem, ale mam nieodparte wrażenie że ta cała zadyma z nadmuchami jest celowa. Co to by było dalej gdyby mistrz świata był już znany w połowie sezonu? Dlatego też dla "wyrównania" szans zakazano nadmuchu. Coraz bardziej też widać ile dawał Renault Robert, ile jego sugestii w kierunku takiego a nie innego rozwoju bolidu pozwalało być Renault w czołówce


avatar
wiesiek30

09.07.2011 21:20

0

dokładnie, w F1 reklamy ogladalnosc i kasa jest najwazniejsza, robert potwierdził swoim brakiem swoją wartość


avatar
riqoor

10.07.2011 01:55

0

Hmm a jakby ta gadka o silnikach Renault okazała się prawdą i jutro by popadały na wyścigu? :D


avatar
grobert

10.07.2011 02:16

0

Miło spojżeć na takie zdjęcie,ale gdzie jest paluch!


avatar
FERRARI19

10.07.2011 06:39

0

Ja mam ogromne nadzieje w Webberze... Licze że, na mecie będzie identyczna kolejność ;)


avatar
FAster92

10.07.2011 10:20

0

Co do decyzji FIA, każdy coś stracił więc nie czepiajcie sie tylko o SF !


avatar
Bari

10.07.2011 11:32

0

Mam nadzieję, że Fernando dzisiaj wygra. Nie gadajcie, że ta zmiana przepiśów jest pod Ferrari, przecież oni także popierają powrót przepisów z Walencji.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu